ADMIN TITLE LIST


 iTunes Store(Japan)
↓このブログに一票恵んどく
ブログランキング・にほんブログ村へ

自然音楽


私がいつも盆栽が好きであり、私が、よりわずかなスケールに関する「木からの音楽」に使用したアプローチを試みたかったので、私は、盆栽を買って、この小さい実験的な断片を記録しました。 私が最も低く使用したキーを決定するには、私がそれの周りにプレーできて、残りを記録したことに注意してください。 葉をプレーすること以外に、私は異なったサイズの弓、ピアノハンマー、および絵筆を使用しました。 私は単に盆栽ですべての音とリズムを揺らがせて、音を引き起こすか、または変更するのにどんなシンセサイザや見本集も使用しませんでした。 「あなたがそれが好きであることを願っています。」
 iTunes Store(Japan)
I always liked bonsai trees, and I was curious to try the approach I used for “Music from a Tree” on a smaller scale, so I bought a bonsai and recorded this little experimental piece. To determine the key I used the lowest note I could play and recorded the rest around it. Besides playing the leaves, I used bows of different sizes, a piano hammer and a paint brush. I played all the sounds and rhythms only with the bonsai, I didn’t use any synthesizer or samplers to create or modify the sounds. I hope you’ll like it.”

Diego Stocco - Music From A Bonsai from Diego Stocco on Vimeo.

スポンサーサイト



↓このブログに一票恵んどく
ブログランキング・にほんブログ村へ



★この記事に関連した商品の紹介★















管理者にだけ表示を許可する



| HOME |

Design by mi104c.
Copyright © 2017 玄音的前衛GADGET [BMR Tabloid], All rights reserved.

